Aalsmeer, The Netherlands
06-19503182 / 0297-893055
info@laurensniezen.nl

Brand in zorginstelling Landtong Amstelveen

AMSTELVEEN – In een appartement aan de Landtong is in de nacht van dinsdag op woensdag rond kwart over één brand uitgebroken. Het appartement bevind zich in een instelling voor begeleid wonen.

De brand is ontstaan in een magnetron. Meerdere bewoners hebben rook ingeademd en zijn door ambulancepersoneel nagekeken. Niemand hoefde naar een ziekenhuis vervoerd te worden.

Foto: VTF – Vivian Tusveld

error: Alert: Inhoud is beschermd!