Aalsmeer, The Netherlands
+31 6 19503182
info@laurensniezen.nl

Brand in woning Aalsmeer door elektrische deken

AALSMEER – Maandagavond omstreeks kwart voor acht is op de Mozartlaan in Aalsmeer een brand ontstaan in een woning.

In de slaapkamer bleek een matras in brand te staan. Volgens de bewoner is de brand mogelijk ontstaan door een elektrisch deken.

Doordat de brand snel ontdekt werd bleef de schade beperkt. Hoe het elektrische deken in brand heeft kunnen vliegen is niet duidelijk.

Foto’s: LNF | Laurens Niezen

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

error: Alert: Inhoud is beschermd!